Dennis Ebeli
Dennis is gefascineerd door branding, onderdeel van creatief bureau 11am, is mede organisator van het Oranjebitter festival en CEO van s’ werelds eerste lifestyle sokken merk Alfredo Gonzales.
Dennis is gefascineerd door branding, onderdeel van creatief bureau 11am, is mede organisator van het Oranjebitter festival en CEO van s’ werelds eerste lifestyle sokken merk Alfredo Gonzales.
— Willem van RoosmalenNa een heel leuk ontbijt met Just Boon van de Rotterdamse nieuwe, mag ik vandaag weer naar Scheveningen waar ons kantoor van 11am is gevestigd. Vooral in de zomer is de combinatie werk/strand in Scheveningen en woon/stad in Rotterdam ideaal. Het reizen met het OV zet mij altijd weer aan het denken, mensen kijken vind ik bijzonder interessant. Rotterdam is trouwens wel mijn grote liefde, al is het met de nieuwe ondergrondse fietsenstalling op CS nog geen liefde op het eerste gezicht.
Dinsdag is altijd Oranjebitter-dag, daar kijk ik echt naar uit. Oranjebitter is een uit de hand gelopen buurtfeestje, wat is uitgegroeid tot een festival van 7000 bezoekers! We zijn momenteel druk bezig om ons festival op alle vlakken door te ontwikkelen. Daardoor is het een soort grote speeltuin, waar je alles kan en mag bedenken. Er komen zoveel facetten bij kijken, zoals entertainment, uitstraling op het terrein, activiteiten, communicatie, artiesten, podia etc. En nu na vijf jaar beginnen we nu eindelijk tot bovenste kamertjes door te dringen en dat maakt wel echt nog veel leuker.
Weer een dagje naar Scheveningen, vandaag zijn mijn “broers” en collega’s Denni en Hugo ook op kantoor. Dat betekend veel koffie en opdrukken. We zijn de laatste handelingen van onze eigen 11am website aan het doen, bijna klaaaaar! Eind van de dag heb ik samen met Yannick de laatste aanpassingen voor een nieuw Alfredo Gonzales filmpje gedaan. Het filmpje is al een tijdje klaar en daardoor iets te vaak gezien, dat maakt het lastig om er objectief naar te kijken. Maar hij is wel heel vet geworden.
Wekker vergeten te zetten, wakker gebeld door Hugo, dus in Rotterdam gebleven. Vandaag dingen van mijn to-do lijstjes proberen af te vinken. Interview over financieringen met Modevakblad Link gedaan, strekking van mijn verhaal was dat banken geen banken meer zijn. Voor in de avonduren heb ik een nieuw project erbij. Een ruildeal met een vastgoed partij. Zij willen van mij een tof concept voor het verhuren van ruimtes aan creatieven in een fantastisch oud pand en ik een betaalbare ruimte op de bovenste verdieping. Duimen dat dit gaat lukken. Leuke betaalbare ruimte voor creatieven bestaat gewoon niet. Gek met zoveel leegstand, zou je zeggen.
Vandaag gezeten met decor bouwer Wessel Strober, was heel leuk om een keer met een professional te praten. Voor het door ontwikkelen van ons festival, zijn de juiste mensen met de juiste expertise essentieel. In de middag ben ik naar Blender gegaan, dit is een bar/club/restaurant in Rotterdam, ik ben hun aan het helpen om het interieur zo aan te passen dat het allemaal iets warmer en gezelliger wordt. Tussendoor mij positief verbaasd dat die 40 jarige Pharell weer zo een succes heeft door een clip van 24 uur te maken. Niet een heel ingewikkeld concept, maar in het bijzonder pr-technisch super doeltreffend.
Vrijdagavond niks gedaan dus ben ik bijzonder fris aan mijn zaterdag begonnen, overdag een beetje gewerkt. Ik kan mezelf dan dubbel zo nuttig voelen haha. In de middag ben ik begonnen met de voorbereidingen voor een kippen contest. Ouders van vriend hebben een hele vette boerderij waar we met vier verschillende teams een wedstrijd hebben gehouden wie het beste kip gerecht kan maken. Wij hebben kip in cola gemaakt, met Mexicaanse rode rijst, guacamole en coleslaw.
Vandaag netjes gehouden aan de clichés die bij een zondag horen. Ik heb Netflix aangeschaft, tof concept, beetje een teleurstellende vormgeving. En ik heb dit weekend twee documentaires over Disney en Pixar gekeken. Heel inspirerend, daar komen zoveel elementen samen, Pixar is een cool voorbeeld van wat investeren in vernieuwing kan betekenen. Ook nog even aan Alfredo Gonzales gewerkt, we krijgen vanaf 8 december een Billboard langs de snelweg, wat echt MEGA cool is, dus daar wat research voor gedaan en wat ideeën op papier gezet.